استعلام بیمه درمان تکمیلی انفرادی را ازکی azki بپرسیم؟

بیمه تکمیلی

↩بیمه درمان تکمیلی انفرادی یکی از بهترین و مهم ترین رشته های شرکت بیمه دی می باشد که توانسته است رضایت هموطنان عزیزمان را جلب نماید.

جهت خرید بیمه درمان تکمیلی با شماره 09129748266 تماس بگیرید همچنین می توانید از طریق سامانه زیر اقدام به سفارش نمایید

https://my.bimehesab.ir/health

↩بیمه دی یکی از شرکت های بزرگ بیمه ای در سال های گذشته با اراعه بهترین پوشش های بیمه ای نیازهای درمانی مردم کشورمان را برطرف کرده است به طوری که هر فرد می تواند با کمترین حق بیمه بهترین پوشش ها را برای بیمه تکمیلی دریافت نماید.

↩همچنین بیمه دی تخفیف های ویژه ای نیز برای هموطنان عزیزمان برای خرید بیمه تکمیلی در نظر گرفته است ازجمله این تخفیف ها می توان به تخفیف دارندگان بیمه پایه مانند تأمین اجتماعی و سلامت اشاره نمود و همچنین افرادی که از شرکت بیمه دی بیمه عمر و مستمری دارند نیز می توانند تخفیف جداگانه ای علاوه بر تخفیف دارندگان بیمه پایه دریافت نمایند.

بیمه تکمیلی

↩متاسفانه اغلب افراد هنگام مشکلات به دنبال خرید بیمه های درمان یا هر بیمه دیگر هستند به عنوان مثال روزانه صدها نفر با واحد صدور بیمه های تکمیلی جهت خرید بیمه تکمیلی و استفاده سریع از خدمات جراحی را دارند به عنوان مثال فردی که هفته بعد باید عمل جراحی انجام دهد به دنبال خرید بیمه تکمیلی می باشد تا هزینه های جراحی را بتواند از شرکت دریافت کند ولی متاسفانه یا خوشبختانه جواب شرکت برای این افراد کلمه نه می باشد زیرا در برخی از پوشش های بیمه تکمیلی مانند پوشش جراحی دوره انتظار 3 ماهه وجود دارد یعنی بعد از خرید بیمه نامه نمی توان تا سه ماه از خدمات بیمه برای جراحی ها استفاده نمود و همچنین اگر فردی از گذشته بیماری داشته باشد و در آینده نیاز به جراحی داشته باشد نمی تواند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کند.

درمان تکمیلی

↩چرا بیمه تکمیلی دوره انتظار دارد؟

شما خودتان را جای بیمه گر قرار دهید که مثلا در سال برای یک بیمه تکمیلی 3 میلیون تومان حق بیمه دریافت کنید حالا در پوشش جراحی 200 میلیون تومان هم هزینه جراحی به بیمه شده پرداخت می کنید اگر دوره انتظار جهت بیمه تکمیلی نداشته باشید بیمه شده بعد از خرید بیمه تکمیلی و پرداخت حق بیمه ناچیز سریع می تواند تا 200 میلیون تومان هزینه جراحی را دریافت کند. حالا شما خودتان به این مورد پاسخ دهید که اگر شرکت های بیمه این جور رفتار نمایند پند روز یا چند ماه طول می توانند خسارت پرداخت کنند اصلا آیا این بیمه نامه ها برایشان سود خواهد داشت یا ضرر ده خواهد بود؟

خوب در جواب باید گفت که احتمالا شرکت ها با وجود درخواست های بالا برای خرید این بیمه نامه های بدون دوره انتظار در سریع ترین زمان ورشکست خواهند شد و به هیچ عنوان نمی توانند خسارت های سنگین را پرداخت نمایند زیرا هر فردی که نیاز به جراحی داشته باشد می تواند این بیمه را خریداری کرده و خسارت دریافت نماید. ولی شرکت های بیمه ای جهت جلوگیری از این خسارت های سنگین قانون دوره انتظار را دارند تا از اعمال هزینه های بالا افرادی که از قبل این بیماری ها را داشته اند جلوگیری کند.

↩بیمه تکمیلی مناسب چه کسانی می باشد؟

این بیمه مناسب کسانیست که در طول مدت بیمه نامه نیاز به درمان خاص یا هیچ جراحی که قبل از خرید بیمه نامه توسط پزشک تشخیص داده شده باشد را نداشته باشند.

جهت دریافت بهترین مشاوره در مورد صدور بیمه تکمیلی انفرادی کافیست با شماره های ثبت شده واحد صدور این صفحه تماس بگیرید.

4.5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *