ساخت و نصب انواع دریچه کولر در کرج

دریچه های کولر در انواع مختلف و جهت انواع کاربردها ساخته می شوند جهت سفارش دریچه های صنعتی و ساختمانی تهویه می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا در اسرع وقت بهترین دریچه های کولر را با متریال مورد نظر شما تحویل بگیرید.

دریچه کرج

 

دریچه های کولر کاربردهای متفاوتی دارند بعضی از آنها در بیمارستان ها و برخی نیز در ادارات و برخی نیز در فروشگاه ها و منازل مسکونی نصب می شوند بسته به محل نصب دریچه ها هر یک کاری را انجام می دهند به عنوان مثال دریچه های نصب شده در یک بیمارستان می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله دریچه بازدید که جهت بازدید از تاسیسات پشت سقف کاذب و یا لوله های درون دیوار و یا دریچه های تنظیم هوا در اتاق های عمل و اتاق های بیماران اشاره نمود.

دریچه های نصب شده در بیمارستان ها به دلیل حساسیت بالا از نظر بهداشتی باید از جنس استیل یا آلومینیوم باشد در غیر اینصورت سریعا باعث انتقال بیماری به بخش های مختلف خواهد شد.

در منازل مسکونی نیاز به استفاده از دریچه های آلومینیومی نمی باشد و همان دریچه های آهنی به راحتی جوابگوی نیازهای یک واحد مسکونی خواهد بود.

 

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و انتخاب نوع جنس دریچه با استادکاران ثبت شده در این صفحه تماس بگیرید تا بعد از اعلام کاربرد دریچه آنها به شما در مورد نوع جنس آن مشاوره بدهند. توجه داشته باشید که ابعاد دریچه ها را شما باید به دریچه ساز بدهید تا با توجه به اندازه های شما دریچه ها ساخته شود. دقت فرمایید که اگر نمی توانید اندازه دقیق دریچه ها را به دست آورید بهتر است از یک کارشناس جهت این کار مشاوره دریافت نمایید یا این کار را به یک فرد با تجربه بسپارید زیرا در صورت دادن ابعاد اشتباه دریچه های شما کوچک یا بزرگ ساخته خواهد شد و دیگر نمی توانید آن را در محلش نصب کنید.

نصب دریچه ها از طریق پیچ به کانال کولر انجام می شود البته بهتر است زیر دریچه ها از قاب چوبی استفاده شود تا دریچه را محکم نگه داشته و از شلی و افتادن آن جلوگیری شود حتی در برخی از مکان های نصب دریچه الزامیست تا از قاب آهنی نیز استفاده شود زیرا امکان سقوط دریچه بر سر افراد حاضر در محل وجود دارد.

ساخت دریچه

همین الان با استادکاران دریچه ساز تماس بگیرید و بگویید که از سرچ خرید تماس گرفته اید تا شما را جهت سفارش یک دریچه عالی راهنمایید نمایند.

برچسب ها :

ساخت و نصب دریچه کولر,ساخت دریچه در کرج,شماره دریچه سازی در کرج,تولید دریچه کولر در کرج

4/5 - (14 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *