مرکز صدور بیمه دی در کرج کجا می باشد + صدور انواع بیمه

ورود به سامانه فروش آنلاین بیمه دی

جهت خرید انواع بیمه نامه به صورت نقد و اقساط می توانید به واحد صدور بیمه دی در کرج به آدرس کمالشهر بلوار شهرداری نبش گلستان هفتم مراجعه کنید و همچنین می توانید با شماره 09129748266 تماس بگیرید در این واحد صدور می توانید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو را با تخفیف ویژه صادر نمایید.

امکان صادر کردن بیمه شخص ثالث به صورت 2 ماهه یا 4 ماهه یا شش ماهه و یک ساله وجود دارد و همچنین می توانید به صورت 70 درصد تخفیف در بیمه بدنه این بیمه بسیار مهم و کاربردی را برای خودروتان خریداری نمایید.

بیمه دی کرج

بیمه تکمیلی به صورت انفرادی در این واحد صدور قابل انجام می باشد می توانید در طرح های بیمه تکمیلی انواع خدمات آزمایشگاهی و جراحی ها و دندانپزشکی ها و ویزیت ها و … را دریافت کنید کافیست به واحد صدور مراجعه کرده و طرح ها را مشاهده نمایید همچنین قابل توجه زنان و دختران خانه دار شما عزیزان می توانید بیمه مستمری زنان خانه دار را برای خود و دخترتان تهیه نمایید تا با پرداخت 10 الی 15 سال حق بیمه بازنشسته شده و حقوق مادام العمر دریافت نمایید.

در هر ساعت ازشبانه روز در صورتی که سوالی برایتان پیش آمد می توانید از طریق  شماره واتساپ 09129748266 بپرسید و این که می توانید به صورت تلفنی نیز سوالات خود را بپرسید.

3.9/5 - (8 امتیاز)
سامانه فروش بیمه تکمیلی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *