تخفیف بیمه دی برای بیمه شخص ثالث بنیاد شهید + کسر از حقوق

بیمه دی با شماست برای جبران / با توجه به امضای تفاهم نامه بیمه دی با بنیاد شهید از این پس بیمه نامه های شخص ثالث خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان از سراسر کشور به صورت اقساطی کسر از حقوق صادر خواهد شد.

مهرایثار

این بیمه نامه در 12 قسط بدون هیچ پیش پرداخت از حقوق این عزیزان کسر خواهد شد همچنین بابت اقساطی شدن بیمه نامه هیچ سودی از این عزیزان دریافت نخواهد شد- علاوه بر خود فرد ایثارگر اعضای درجه 1 خانواده ایشان نیز می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

محدودیتی در صدور برای انواع خودروها وجود ندارد و می توان انواع خودروهای سبک و سنگین باری و مسافری و شخصی را بیمه کرد کافیست درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید

ورود به سامانه ثبت سفارش آنلاین بیمه دی

بیمه نامه شما در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه به بنیاد شهید و دریافت نامه کسر از حقوق صادر خواهد شد – واحد صدور ما نیاز به معرفی نامه و نامه کسر از حقوق ندارد و تنها با ارائه کارت بنیاد شهید از طریق سامانه امکان ثبت درخواست وجود دارد.

مدارک مورد نیاز جهت صدور بیمه شخص ثالث اقساطی بنیاد شهید

کارت ماشین پشت و رو یا برگه سبز خودرو + کارت ملی + کارت بنیاد شهید + گواهینامه پشت و رو

آیا تفاوتی بین شرکت بیمه دی با سایر شرکت ها وجود دارد؟

خیر – هیچ تفاوتی وجود ندارد و تمام پوشش های ارائه شده در بیمه دی در سایر شرکت ها نیز ارائه می شود.

در صورتی که به خسارت برخوردم چگونه پیگیری کنم؟

بیمه دی در تمام استان ها دارای شعب پرداخت خسارت حضوری و سایر می باشد که می توانید جهت تشکیل پرونده به استان مراجعه کنید.

من به مرکز استان نزدیک نیستم در صورت بروز خسارت چه کنم؟

کافیست با ما تماس بگیرید تا درخواست اعزام کارشناس سیار به شهر شما را ثبت کنیم تا کارشناس جهت ارزیابی خسارت به صورت رایگان به محل زندگی شما مراجعه نماید.

بیمه دی

کارشناس ارزیاب خسارت برای بیمه دی می باشد؟

خیر – ارزیاب خسارت زیر نظر بیمه مرکزی بوده و با تمام شرکت های بیمه ای کار می کند. البته با شرکت هایی که امکان ارزیابی به صورت سیار را دارند که خداروشکر بیمه دی یکی از شرکت های پیشرو در جهت رفاه حال بیمه گذاران خود می باشد و اعزام کارشناس سیار طی سال های گذشته توانسته است رضایت بالای مشتریان را جلب نماید.

بیمه دی چگونه خسارت پرداخت می کند؟ چند روز طول می کشد؟

بیمه دی یکی از شرکت های کشور می باشد که دارای توانگری مالی یک بوده و خسارت شما در کمتر از چند روز بعد از ارزیابی خسارت و تشکیل پرونده پرداخت می شود و همچنین می توانید حواله بروز نیز دریافت کرده و خودتان همان روز بروید و از بانک خسارت را دریافت کنید / البته توجه داشته باشید که خسارت بیمه شخص ثالث به زیان دیده پرداخت می شود و در اکثر موارد زیان دیده فرد دیگری است که شما با آن تصادف کرده اید.

آیا می توانم پوشش مالی بالا انتخاب کنم؟

بله شما می توانید تا 600 میلیون تومان در سال 1402 درخواست پوشش مالی بیمه شخص ثالث را به واحد صدور بدهید / جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر همین الان با ما تماس بگیرید 09129748266 خلیلی – واحد صدور کد 6559 سراسر کشور

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *